Thursday 9 April 2009

Music


Jeg lå på sengen å tenkte på en dag for noen dager siden. Jeg og tre av venninene mine var på skolen igjen og skulle gjøre noen oppgaver. Ei vennine av meg spurte hvilken sang vi skulle høre på, og da fåreslo jeg bare "the fear" av Lilly Allen, siden jeg hadde vært hekta på den i flere dager, men da sangen plutselig startet, så hun rart på meg. "Hæ er det sån musikk du hører på, det er ihvertfall ikke sån æ høre på". Jeg ble litt sur. kunne hun ikke bare holde det for seg selv.

Jeg hadde lyst til å spørre hvilken type musikk hun hørte på, men, men. Jeg visste at hun hørte på såden forferdelige Avril Lavigne sanger "hey, hey you you...bla bla", men nok om det.
Jeg liker å høre på meningsfulle sanger, men selvfølgelig også andre typer musikk.
Jeg liker spesiellt å høre på the Beatles, Lilly Allen og +++
xxx

No comments:

Post a Comment