Friday 10 April 2009

Easter, easter and easter....

Beyond Retro i Svergie

American Apparel med en rosa hest foran butikken. Det er jo helt genialt *thumps up*

Jeg hadde gledet meg til påskeferie kjempe mye i de siste ukene. Bare det å slappe av og vite at du ikke trenger å gå på jobb, gir meg en deilig følelse. Jeg er en person som blir fort stresset hvis jeg har mye å gjør, derfor elsker jeg påsken. Men nå som jeg har ingenting å gjør angrer jeg. Eller egentlig har jeg kjempe mye å gjør, men det er bare kjedelige ting som bli ferdig med ei bok, lese til geografi-prøven, som vi har i neste uke, rydde kleskapet mitt og jeg hadde bestemt meg for å begynne å jogge or noen dager siden, men har ikke rørt meg en cm.
Det jeg ville egentlig fortelle var at jeg skulle ønske vi hadde noen butikker som jeg liker in the k-town, men det har vi dessverre ikke:(
Har dere hørt at det er åpnet en ny topshop i NYC, ja jeg vet det er så urettferdig. Jeg skulle ønske vi hadde Urban Outfitters, Beyond Retro, TopShop, American Apparel, Cheap Monday og New Yorker her i k-town, men dessverre har vi ikke det.
xxx

No comments:

Post a Comment